čtvrtek 1. listopadu 2012

Krabičkování I.


Zdravím všechny návštěvníky :)

Bohužel i bohudík nejsme celý den doma, abychom si mohli každé jídlo připravovat. Většina z nás chodí do školy či práce a jídlo je tudíž nutné připravovat předem, ráno a v horším případě den předem, což je někdy  nad mé síly. Ale pořád lepší než příští den na rychlo shánět oběd, dát si něco, co není zdravé a v mém případě vůbec nevědět nutriční hodnoty. 

Konečně už je mi lépe, začala jsem chodit do školy a dělat i svačinky. Nasbírala jsem pár fotek, jak jídlo s sebou balím já :).



žitný chléb se salátkem a tofu



dopolední svačinka: jogurtík s mandarinkou a lněná semínka
odpolední: paprika s okurkou a trocha eidamu
kdyby byl hlad 10 g lněných semínek



už bylo v jednom z mých jídelníčků



celodenní jídlo
v malé mističce zelný salát s jogurtem, mňamy



toustík s kousky kuřecího masa



už bylo v jednom z mých jídelníčků



celodenní jídlo kromě snídaně
v menší mističce salát s koprem, mňaam







                to vše jsem nastrkala do toustu



ve skleničce od jogurt: tvaroh s podmáslím, trocha mandarinky, 2 datle (ty se tam pak hezky rozložily a osladily), slunečnice


Přeji hezký krabičkování a neztrácejte motivaci si jídlo připravovat :D



6 komentářů:

  1. taky krabičkuju! :)
    hezký jídla

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tvoje krabičky bych chtěla mít! :))
    Také krabičkuji, už si to nedokážu bez krabiček představit :))

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá hodně dobře. Na mě vždycky v práci zvědavě koukají co vytáhnu zase za specialitku, když se cpou chlebem se salámem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to samé ve škole. Dříve jsem se trochu i styděla nebo jak to říct, teď už jsem na to hrdá a je mi jedno, co si kdo myslí. Já budu jíst zdravě ;)

      Vymazat
  4. Taky krabičkuju, jinak to prostě nejde..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo "taky krabičkuju" :) :D jenom mi to nepřijde moc fotogenické, takže jak si to nachystám, vyblejsknu to v té misce a strčím do krabičky :)

    OdpovědětVymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)