pátek 14. prosince 2012

Sportovní podprsenka

(nikdy bych nevěřila, že si budu fotit podprsenku a
pak tu fotku ještě někam dávat :D)


Zdravím :)


dnešní článek bude o sportovních podprsenkách a konkrétně o jedné, kterou jsem si koupila a spokojenost největší. Důvodem napsání tohoto článku je, že už dlouho jsem hledala nějakou pevnou, dobře držící a padnoucí sportovní podprsenku. 







MŮJ PODPRSENKOVÝ PŘÍBĚH :D


Jak to všechno začalo? Tělocvikem ve škole a tím, že jsem slečna. Moje první "sportovní" podprsenka byla taková hoodně slaboučká lambáda, kterou jsem si dávala na normální (?). A myslím, že mi to vydrželo docela dlouho. 

Až začátkem tohoto roku jsem se rozhodla koupit kvalitní sportovní podprsenku a nechtěla jsem na ní šetřit.
Podle mého názoru je správná podprsenka základem sportovní výbavy a má přednost opravdu přede vším. 
Koupila jsem si jednu od Areny za 999,-, byla jsem vážně zoufalá, protože v té době nikdy žádnou lepší neměli. Po pár použitích už nebyla tak skvělá, neměla výztuže a přišlo mi, že mi je přes prsa trošinku volnější. Možná to bylo mým špatným výběrem, přiznávám.

Včera jsem ale konečně narazila na nejskvělejší model :D a to pozor dámy z Tesca !! a za 299,- !! (viz. foto)



Má výztuže a celkově mi zpevnila hrudník, jsem z ní vážně nadšená. Materiál je prodyšný ;). Je to spíš i doporučení pro někoho, kdo jí třeba teď shání.

A vzadu je do kříže, takže ideální i pro tílka do X na zádech.










Ještě jedna fotečka, když jsme u toho focení prsou :D 









Takhle to u mě dopadá, když jdu nakupovat dárečky pro rodinu a koupím si zase něco sobě :O, zlozvyk !!


Snad pořídíte více dárečků než já, ale víte co, udělejte si taky radost ;)


HEZKÝ VÍKEND :)


5 komentářů:

  1. sportovní podpordu scháním dlouho, ale tesko tu nemám. TeĎ měli v Lídlu ale jakmile jsem ji viděla, obrátila jsem se na patě a šla jsem domů! :D

    OdpovědětVymazat
  2. no tak to je super tip, určitě se tam podívám, já bez sportovní podprsenky nedám ani ránu;)

    OdpovědětVymazat
  3. Svoji první jsem si kupovala taky v Tescu, byla fakt super! Džela pořád skvěle, jenže mi trochu deformovala prsa. Tak jsem si chtěla koupit nějakou další. Obešla jsem asi 3 sporty a 2 obchody se spodním prádlem, vyzkoušela všechny modely a nakonec jsem koupila v HM, s 3.stupněm podpory a je taky moc super! Oproti jiným podprsenkám ze stekným stupněm ochrany se mi zdá přece jen pevnější, levnější a padnoucí každému. Doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za tipy. Já jsem si letos nakoupila 2 sportovní podprsenky tady ale i za tenhle tip díky. Zjišťuju totiž, že 2 sportovní podprsenky nestačí.

    OdpovědětVymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)