pondělí 25. února 2013

6 týdenní cvičební plán + nové sportovní oblečení


Ahoj slečny :)

je tu začátek nového týdne a dalšího nového úseku cesty za vysněnými cíli :). Doufám, že jste všichni nabití novou energií, která vás požene kupředu.

Včera jsem se konečně dostala do obchodů a mohl asi zakoupit své vysněné kalhoty na běhání, juhuuuu. K nim se mi i do košíku dostalo ladící tričko.

V minulém článku jsem už nakousla můj další cvičební plán, který jsem teď zcela naplánovala a plán si nakreslila, hlavně že nestíhám :D

NOVÝ CVIČEBNÍ ÚBOR

Už asi 14 dní jsem se na kalhoty na běhání chodívala dívat. Nyní mi konečně přišly peníze na účet a já s radostí vyběhla do obchodu. :D Jsou z H&M.


ta pravá barva je spíše na spodních fotkách:






Materiál je opravdu příjemný, kam se hrabe za obyč tričkama či normálníma teplákama. 
Odvádí vlhkost.

Cena kalhot 899,- a tríčo 349,-.

Teď už jen čekám, až sleze sníh a já vyběhnu do ulic :D.



CVIČEBNÍ PLÁN

A jsme u sportování.

To bych nebyla já, abych si to hezky nezorganizovala a nenakreslila.


Pár doplňujících informací k mému plánku, hlavně k poslední části: habbit/overeating. Zde si budu každý den zaznamenávat a hodnotit, jak jsem to ten den zvládla s jídlem. 
U habbit (návyku) hodnotím, jestli jsem si dala něco po jídle. Chci se tohoto návyku zbavit, je to taková tečka za jídlem, většinou sladká. Místo čokolády si udělám čaj, maximálně kafe. Nechci přestat jíst úplně sladkosti, ale chci, aby např. čokoláda byla součást jídla a ne jako dezert.
U overeating budu hodnotit, jestli jsem se přejedla či ne.
Hodnotit tyto body budu číslicí od 1 do 5, jako ve škole.

Začínám s váhou: 64,5 kg

Míry
prsa - 93 cm
pod prsy - 80 cm
pas - 76 cm
břicho - 91 cm
zadek - 103 cm
stehno - 59 cm


JAK A CO BUDU CVIČIT 

První 3 týdny
3x týdně - JM 6 WEEK SIX-PACK - level 1
2x týdně - jakýkoliv cardio: Cardio z Body Revolution, běh, rychlá a delší chůze, skákání

Další 3 týdny
Stejný plán, jen level 2.


Už jsem si 6W 6P stihla zacvičit a musím říct, že mě to baví, možná nejvíce ze všech cvičení, jaké jsem od Jillian cvičila.

Líbí se mi, že první kolo se jede v pomalejším tempu a druhé kolo (kdy už trochu umírám :D) se rozproudí a nastupuje double timing.

Cvičení není zaměřeno pouze na břicho, hodně cítím i nohy a rameno.


Výsledky, které si budu zaznamenávat do svého plánu, zde každý týden zveřejním.

                                                                                                                             

Jak cvičíte vy? Jedete podle nějakého plánu či si prostě zvolíte video a to si zacvičíte?
                                                                                                                            




Každopádně vám slečny přeji hezký start do nového týdne a plno sil
 :)



10 komentářů:

  1. Tak přeju hodně zdaru ve cvičení! :))
    Oblečení je úžasné.
    Já cvičím podle programu Body revolution, dávám tomu ještě tak měsíc a půl, a mohla bych mít vystaráno. :))
    Chci se také vrhnout na 6 weeks 6 pack, takže se svým pozitivním komentářem jsi mě jedině utvrdila v tom, že mám jít do toho. :))
    Jinak držím pěsti, ať se ti daří s čokoládou a všeobecně se stravováním. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kriss, tvůj komentář mě vždycky potěší a podpoří :)
      Určitě do tohoto programu pojď, mě to baví, ale uvidíme, co budu říkat po těch 3 týdnech 1 levelu :D

      Vymazat
  2. Jé, moc ti to ve sportovním oblečení sluší!
    Cvičební plán je fajn, tak ti přeju, ať se ti podaří ho splnit :) Mě by to takhle asi nebavilo, 1. lvl sixpacku jsem cvičila a nic moc.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí.:) Ať se ti to povede! Jinak sportovní oblečení máš krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. 6W6P je makačka, co? :D ale užívám si to :)
    Jinak oblečení super, mám dost podobné a tričko mám taky z HM :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fitness outfit;) to se ti bude běhat jedna radost. Taky už se nemůžu dočkat, až sleze sníh a budu moct běhat...běhání zdar!

    OdpovědětVymazat
  6. To tričko je krásné! Asi se půjdu mrknout do H&M:-)) Jinak se sladkou tečkou po jídle mám taky problém - vždycky po obědě.. momentálně se celkem držím a zvládám to jen s ovocem, kafem se stévií, někdy nepotřebuju vůbec nic.. ale ty chutě tam pořád jsou, toho se asi nezbavím:-/ Super plán!:-) Já většinou trochu plánuju nadcházející týden, ale pak si to většinou upravuju v den cvičení..:-)

    OdpovědětVymazat
  7. víš co pomohlo mě s těma "sladkýma tečkama" po jídle?
    Někde jsem četla, že tím, že po té výborné zdravé večeři sníš něco malého sladkého, osladíš vlastně celé to jídlo a celé to zkazíš :D
    Ať je to pravda nebo ne, prostě si na to vždycky vzpomenu a už se pakuju vyčistit zuby :D nebo žvýkačky :))

    OdpovědětVymazat
  8. 6W6P mě taky bavil ze všeho nejvíc a mám pocit, že se k němu zase vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně to máš naplánované, havní je vydržet! :))
    Věci na cvíčo jsou super, moc se mi líbí kalhoty, božíí! :))
    Já si cvičím podle nálady, kolikrát se mi stalo, že jsem třeba na video neměla chuť a radši jsem si šla zaběhat! ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)