sobota 16. února 2013

Rekapitulace z pátku a soboty, fotojídelníček a pár nových potravin


Ahoj slečny :)

jak si užíváte víkend?
Já musím říct, že po dlouhé době si ho celkem pohodově užívám (aniž bych jedla nějak více).
Dnes mě hrozně baví vařit či připravovat zdravé jídla. Mám na to hezky čas a taky jsem si zakázala cvičit :D. Svaly potřebují regeneraci a tělo odpočinek :)


REKAPITULACE

PÁTEK 15.2.

JÍDLO
SN:

 obvyklá snídaně: jogurt, kousek banánu a kiwi, musli, dobrá vláknina, brusinky a lněné semínko

SV:
 po cvičení: tvaroh s proteinem a otruby, zbytek banánu a kiwi, mandle, javorový sirup
+
káva


OB:
 rychlý oběd: bulgur se šunkou a vajíčkem posypané černým a světlým sezamem, kyselé okurky
+
kostička čokolády


SV:
 tvaroh s datlím sirupem a otrubami (první den jsem měla otruby, tak jsem je dávala, kde jsem mohla :D) posypané slunečnicovými semínky a mrkev
+
cappuccino


VE:

 1 a půl žitného chleba lehce potřeného lučinou s dětskou šunkou a okurky


VE 2: 2 kolečka syrečků, kousek tvarohu s proteinem


SPORT:




SOBOTA 16.2.

JÍDLO
SN:
Na palačinky jsem se chystala už dlouho, ale můžu si je dělat jen doma, protože na bytě v Praze nemáme vhodnou pánev. 

věci na těsto

 20 g žitné a 20 g pšeničné celozrnné mouky, 1 - 2 lžíce kávy, vejce, podmáslí a 1/4 banánu

uvnitř palačinek

nakonec jsem nepoužila arašídové máslo a vanilkové aroma
smíchala jsem půlku tvarohu 3/4 banánu, javorový sirup a trocha podmáslí

a výsledek:




SV:
 tvaroh, borůvkový sirup kokos (nakonec jsem toho kokosu snědla mnohem více)
+
káva


OB:
 rýže s tunákem zalité omáčkou (trochu lučiny smíchané s kremžskou hořčicí + přidaná voda a ohřáto v mikrovlnce :D - vážně mi to chutnalo), červená paprika
+
kostička čokolády

SV:
Rozhodla jsem se připravit zdravou tvarohovou pomazánku se lněným olejem (psala jsem o té pomazánce v článku o lněném semínku, ale trochu jsem si jí upravila).

Ingredience:
- 1 a půl vaničky tvarohu
- 1 svazek ředkviček
- zalít lněným olejem
- přidat nadrcené lněné semínko: cca 2 - 3 polévkové lžíce
- sůl a pepř



konečný výsledek: porce je pro 3 + jsem ještě přikrájela jednou tolik houstiček (pšenično-žitné)



VE:
podmáslí s proteinem, pšeničnými vločkami (asi 12 g - mají zvyšený obsah bilkovin) a slunečnicovými semínky
neměla jsem ani moc hlad po sváče



NOVINKY V KUCHYNI



borůvkový sirup, lněný olej a arašídové máslo

Borůvkový sirup byl koupený u nás v bioobchodě, cena 111 Kč.

Lněný olej jsem si na základě svého článku (to zní trochu egocentricky) o lněném semínku musela koupit, protože má vážně bezva účinky.
Koupila jsem ho v DM za 77 Kč.

Arašídové máslo jsem už měla, mám ho ráda, ale musím říct, že tohle mi zase tolik nechutná. Na obalu je psáno,  že je přidáno trochu soli, ale řekla bych, že jí tam je více, než bych chtěla. Celkově to dle mého názoru chut kazí.
Zakoupeno v DM za 53 Kč.

                                                                                                                 


Ptala jsem se už na začátku článku, ale nevadí :)

Jak si užíváte víkend?

                                                                                            

Přeji všem krásný víkend, mějte pevnou vůli a nezapomínejte, že zdravý životní styl se dodržuje i o víkendu :))


18 komentářů:

  1. Víkend si užívám, jen na můj vkus utíká nějak moc rychle :D S palačinkama jsem na tom podobně, taky si je můžu dělat jen doma... takže jsem je měla v pátek a chystám se na ně i zítra, ať si je dostatečně užiju :) a borůvkový sirup může být dobrý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, také mi to rychle utíká, ale zítra ještě celá neděle a pak alou do práce či do školy :D.
      Mě také napadá hříšná myšlenka, že bych si lívance či palačinky mohla udělat ještě zítra :D, uvidíme.
      Borůvkový sirup mi moc chutnal, ale čekala jsem od něj asi více. Javorovému se prostě nic nevyrovná :D

      Vymazat
  2. Já mám víkend studijní, ale i tak si ho relativně užívám. :))
    Jinak bulgur jsem ještě neměla, musím vyzkoušet.
    A ty palačinky vypadají perfektně. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně že si ho užíváš, i když je studijní :) to mě trochu čeká zítra :).
      Bulgur určitě vyzkoušej, mám ho strašně ráda. Příprava je celkem rychlá a má vynikající chut'
      Děkuji, musím uznat, že jsem si hodně pochutnala ;)

      Vymazat
  3. Palačinky vypadají skvostně!:)
    Lněný olej jsem koupila už před pár měsíci, měli ho v akci zrovna:) Používám ho hlavně do salátů, má prostě skvělou oříškovou chuť:)
    Já si sobotu užila cestu do Rakouska, bude týdenní lyžovačka.
    Já zdravý životní styl dodržuju hlavně o víkendech :D vždycky uvařím všem zdravý oběd, ráno mám čas na větší snídani-třeba ty palačinky..víc času na cvičení..prostě super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, palačinky mi vážně chutnaly :)
      Jeee, to se máš, moc si to tam užij, to bude paráááááda!!:)
      To jo víkendy jsou fajn, taková pohoda, na všechno klídek a čas :)

      Vymazat
  4. Sobotu jsem měla skvělou, ale dneska už spíš polehávám, protože mě v krku bolí čím dál víc, k tomu se přidala rýma a nechuť k jakékoliv činnosti je na světě. :D Žádnej pohyb, za to se těším na pizzu, která mi dodá potřebnou dávku energie na ležení v posteli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důležité je, aby ses hlavně uzdravila ;) i když nevím, jestli ti zrovna ta pizza pomůže a dodá vitamíny :D
      Přeji, ať si rychle fit, můžeš začít cvičit a být aktivní :))

      Vymazat
  5. Tu lněnou pomazánku určitě zkusím, akorát teď doma nemám ředkvičky. Doma mám úplně ten samý lněný olej a burákové máslo (musím se ale přiznat, že mi tohle moc nejede) A hodně mě zaujal ten borůvkový sirup, jenže jsem zvědavá, jak dlouho by mi vydržel :D
    Tu poslední větu bych si měla napsat na zeď, pro mě totiž momentálně platila tak napůl :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle máslo je opravdu nějaké divné, chvilkami mi připadá, že jím sádlo :D.
      Mě sirupy vydrží celkem dlouho, ale vážně se divím při mé spotřebě :)).
      U mě je to o víkendech taky na půl, ale zase když dřeme celý týden, tak malilinko volnější víkend může být i prospěšný :)

      Vymazat
  6. super! skvělý jídla, moc se mi to líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii, kort od tebe (profesionálky na focení jídel) mě to těší :)

      Vymazat
  7. :-) Máš nadherný fotky a hned mam na všechno chuť :-)) Jsem ráda, že jsem tvuj blog našla a budu moc ráda, když se ke mně taky koukneš :-P

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) ráda dělám chutě :D
      Určitě se podívám, to si nemůžu nechat ujít :)

      Vymazat
  8. Jé, jídla vypadají krásně ♥
    Hrozně mě zaujal borůvkový sirup, u nás jsem ho ještě neviděla! :((

    OdpovědětVymazat
  9. Borůvkový sirup zní skvěle, je dobrý?:-) Taky teď tvarohuju a proteinuju:-)) Vypadá to všechno moc pěkně!:-) A víkend jsem si užila skvěle, doufám, že ty taky:-)

    OdpovědětVymazat
  10. jé, všechny ty jídla vypadají moc dobře :) líbí se mi, když je do toho někdo tak hezky zapálený jako ty :)
    jo a máš moc hezký písmo! já ho mám strašně hrubý a takový kostrbatý, závidím ti ho :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)