pondělí 1. října 2012

Cesta za brusinkovým čajem

Ahojík :)

konečně jsem se po delší době dostala k důkladnému nakupování potravin, což mě baví :). Bohužel posledních pár dní mi nebylo nejlépe, bolest v krku, rýma, hlava, krk, rýma, hlava a pořád dokola, až dnes změna, píchalo mě v břiše. Můj skvělý nápad zajít si koupit brusinkový čaj ztroskotal. Zásoby na několik dní jsem si nakoupila, ale bohužel na brusinkový čaj jsem nějak pozapomněla, ale místo něj koupila další 3 jiné čaje :D.

Vlastně jsem za to ani tak nemohla já jako sleva v Rossmannu :D. Zelený čaj piji každý den ráno a rooibos je skvělý, když mám chutě na sladké, i když si do něj přidám trochu sirupu nebo hnědého cukru a mléko, tak je to pořád lepší varianta než vyžrat lednici. Poslední můj úlovek byl dětský čajík. Říkám si, zkusím něco nového, šípek se zeleným čajem, hmm nic moc.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)