úterý 23. října 2012

DIY (?) .. Krém ala La Roche-Posay

Ahojík všem :) 

jak se vám daří v těchto dnech? Doufám, že i přes tohle počasí převládá dobrá nálada :). I když i já bojuji s únavou a vstáváním do tmy, ale i snaha usmívat se každý den se cení. Na druhou stranu se ale podívejte ven do přírody, není ten podzim přes tu zimu nádherný? Plno barev, člověk by se rozběhl a vyhazoval listy do vzduchu, válel sudy z kopce, smál se ... dobrá, přestávám se dívat na americké filmy :D.

Co je u mě nového a co celé dni dělám?

První úžasná novina je, že jsem tetička ... hihiii, mám nádherňoučkou neteřinku. Vždycky jsem si myslela, že nejsem moc na děti, ale jak jsem si toho malého drobka pochovala, asi se ve mně něco hnulo a já jí nechtěla pustit z rukou :).

Další ne už tak novinka jako spíše událost, o které přemýšlím jsou mamčiny 50. narozeniny. Ty způsobily mojí vyráběcí náladu. Je snad něco hezčího než dostat ke kulatinám vlastnoručně vyrobený dárek? Nebudu si nic nalhávat, asi je, ale moje stanovená finanční hranice byla okolo 2000,- :D. Takže okolo jiných dárků, které jsem koupila, jsem se dala do vyrábění.

Seznam vyrobených věci:

  • krém ala La Roche-Posay
  • fotkogram
  • poukaz na adventní výlet do Berlína
  • přáníčko
První vás všechny upozorním, že opravdu nejsem expert na vyrábění a všechno je v takovém lehkém a veselém stylu, takže zde nehledejte žádné vážné rady, ale spíš pobavení. Ressy vtipné DIY :D.

Postupem času sem přidám všechny mé výrobky, ale dnes začnu s krémíkem.


Krém ala La Roche-Posay

K tomuto dárku se vztahuje krátká historie. Měla jsem přes léto brigádu ve skladu s léky a vedoucí měla hodně vzorku od La Roche-Posay, takže jakousi náhodou jsem si většinu nesla domů já :D. Doma jsem zjistila, že skoro všechny jsou na zralou pleť, což už mě tak nepotěšilo. Chtěla jsem je dát mamce, ale tu to nebaví mačkat z pytlíčku, takže jsem jí vyrobila "pravý" krém v kelímku.

Co potřebujete:
hodně vzorečků

starý kelímek od krému a lak

rozstřihat jeden pytlíček od krému

Postup: 

Není potřeba psát, přelakujte starý kelímek do barvy jakou chcete, názvy polepte na krabičku a pak vás čeká to nejtěžší a to je vytlačovat krém z pytlíčků do kelímku, takže si pusťte hezký film a jde se na to.

 A výsledek: 


Vypadá to vtipně a samozřejmě každý pozná, že to není originál, ale přišlo mi to roztomilé, zvedne to náladu a mamka to určitě využije.

Krásnou dobrou noc a příště se těšte na fotogram, ten už i stojí za řeč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)