úterý 2. října 2012

Jídelníček 2.10.

Dnešní den byl trochu zmatkový a proč? Přednášky prostě nevyhovují mým jídelním návykům, co se dá dělat, časy přednášek asi nezměním, takže přizpůsobit jídlo. Přiznám se, že i příjemná změna :)

Jak jsem začala den

snídaně:
moje obvyklá volba, ovoce, müsli, jogurt, oříšky (dnes jsem přidala ricottu pro více bílkovin) .. mňamyy


pakování do školy:
mrkvička s jablíčkem, toust potřený vším, co zbylo v lednici a šunkou, malinký sáček na chuť, ovesné kuličky (ukradeno odsud), šalvějové bonbonky na krk (nakonec to nebyla dobrá volba, na přednáškách byla nuda a bonbony jsem nebrala jen kvůli bolesti v krku), dále moje lahvička na vodu a čajík Roibos na cestu :)


pozdní oběd:
těstoviny s tuňákem, paprika, přimíchaná ricotta (musím jí sdělat, tak jí cpu všude :D) + salátek

dále byl večer salátek, který nestál za vyfocení, podobný salátu k obědu, ale s balkánským sýrem :).
voda, čajíky a dvě kávičky
ráno jóga na hubnutí a večer zumbaaa :) (ještě mi není nejlíp, ale už jsem se nemohla udržet)

5627 KJ,  B - 74 g (22 %), ´T - 46 g (31 %), S - 154 g (47 %)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)