úterý 9. října 2012

Jídelníček 9.10.

A zas ta škola a příprava svačinek :D.

Ráno jsem se rozhodla do svého jídelníčku zapojit trochu hříchu a ráno místo müsli jsem si dala jednu holandskou vafli rozehřátou v mikrovlnce, to vám byla lahoda :)

snídaně:
vafle, jogurt, jablko, mandle, brusinky


svačinka:
v dóze salát s okurkou, toustík, směs oříšků, ovoce a ovesná kulička + ve škole kafčo a čajík na cestu


oběd v menze:
pečená tilápie po mlynářsku, zeleninové brambory + můj domácí salátek
(brambor jsem snědla asi polovinu)

Pak jsem měla asi 4 hodiny nic nejedla, jen jsem měla kávu, což je na mě dlouho, přiběhla jsem domu, dala si jednu müsli tyčinku Swissi meruňkovou, 2 ovesné kuličky a trochu mandlí a běžela jsem na zumbu.


 večeře:
opečené celerové plátky na nich eidam, active plátky s cottagem + uřízla jsem si kousek balkánského sýra, tofu a ochutnala jsem mamky jablečné pyré (nebudu lhát toto ochutnávání mi bylo trochu líto a děsila jsem se, až to spočítám)


6178 KJ, B - 78,7 g (22 %), T - 52,2 g (32 %), S - 168,2 g (46 %)
(bylo by potřeba méně tuků a více zeleniny)

sport: 30 minut jóga, hodina zumby


Žádné komentáře:

Okomentovat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)