středa 3. října 2012

Jídelníček 3.10.


Dnešní den začal nádherně, budík na 5:00 a píchnutí řasenky do oka :D. Nevadí, těšila jsem se na snídani a na 12 hodin ve škole, protože jsem pilná studentka (dobrá, lhát se nemá, kdo by chtěl být od rána do večera ve škole ? ).


snídaně: moje oblíbená


zásoby do školy (obě svačiny): salátek, toustík, kefír s trochou marmelády ve skleničce od marmelády (originalita nadevše), swissi a dvě kuličky 
 oběd: menza a foceno mobilem, nic moc kvalitka


večeře: mega salát, který jsem také využila na zítřejší svačinu, toustík namazaný cibolovou pochotkou (z tofu) - moc dobrý

voda, čaje
ještě mám v plánu Boba Harpra a jeho Ultimate Cardio Body

7 176 KJ, B - 69 g (16 %), T - 63 g (33 %), S - 206 g (51 %)

- popravdě nemám moc radost, omylem jsem to přemrštila, ale hlavně nepropadat panice, což já ráda :/ .. dneska trochu víc, ale není to až zas tak hrozný, zítra si budu více hlídat, bohužel oběd v menze jen odhaduji .. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)