pátek 12. října 2012

Změna cvičebního plánu


Tento týden začala malinká krize, kdy jsem přemýšlela, co změnit, aby hubnutí bylo více efektivní. Od té doby, co jsem si začala cvičení vést a zaznamenávat jsem zhubla 4 kg, ale trochu začínám pociťovat, že moje váha začíná stagnovat nebo že nevidím, až takové výsledky, jaké bych chtěla. Další důvod je také, že jsem hodně unavená, ať už je to počasím, školou nebo sportem.


Jak jsem cvičila doposud?

Rozvrh mého cvičení jsem si hezky pověsila na nástěnku, abych ho měla každý den na očích.

Jóga na hubnutí
Každé ráno po probuzení jsem se rozhodla cvičit jógu na hubnutí, která mě hezky protáhla a probudila (po ránu si musím brát prášek na štítnou žlázu, takže stejně čekám půl hodiny na snídani :)). Tato jóga má 3 části,  od nejlehčí po nejtěžší. Cvičitelka je moc příjemná a po docvičení jógy se cítím vážně skvěle, horší je někdy se dokopat :D.

Odkazy na: 


Když si projdete kanál Kondice na youtube, tak je tam toho mnohem víc. Kdo ještě nezkoušel jógu, huráá do toho :).

A tady je můj rozvrh jógy:




Cvičební plán

Svůj cvičební plán jsem si rozdělila do tří částí:



  • 2x týdně: Tiffany RotheLIVESTRONG Women, Bob Harper - Ultimate Cardio WorkoutMel CFit Sugar TVPOP Pilates. Boba Harpra cvičím vždy jednou týdně a jinak z ostatních videí si sestavím hodinový trénink (stáhnu, naházím do Windows Media Player a přehraji ;)).
  • 2x týdně: jdu na někam na hodinu, teď pravidelně na zumbu a piloxing (= něco takového, ale nemáme na sobě takové oblečky :D), jinak jsem chtěla zařadit plavání Fitbox, inline brusle .. cokoliv
  • 1x týdně: čistě jen POP Pilates

Změny ve cvičení

HIIT:
Po tomhle cvičení pokukuji už dlouho, občas jsem si zacvičila ZWOW, ale nikdy ne pravidelně. Až předevčírem jsem narazila na tuto stránku. Rutina je český web, kde slečna nahrává krátké cvičení sestavy na způsob HIITu. Líbí se mi, že na jednom videu vždy cviky vysvětlí a na druhém videu s vámi cvičí v reálném čase, komu neudělá radost, když vidí, že se někdo při cvičení trápí s ním :D. 
Tento druh cvičení také naleznete na stránkách bodyrocku, ale mě osobně příliš stránky nezaujali. 

A jak tedy vypadá můj nový rozvrh cvičení?



(nejde mi to přidat rovně, takže se omlouvám, jestli má někdo radu, jak to udělat, budu jen ráda)


Proč jen 4 týdny? Můj celkový cvičební plán je: 90 day challenge a zbývají už jen 4 týdny. Samozřejmě to neznamená, že pak chci skončit to vůbec. Můj cíl po těchto 90 dnech je zhubnout na 64 kg. Pak mám také další cíle :).

Holky musím přiznat, že až při psaní tohoto článku jsem si pořádně rozmyslela, jak dále budu cvičit. Článek jsem psala asi hodina půl a při něm vytvořila, vytiskla a pověsila na nástěnku svůj nový cvičební plán :D, který začínám od pondělí hezky dodržovat.

Co si o mém novém plánu myslíte? Poradili byste mi něco lepšího nebo jinou změnu? 


3 komentáře:

  1. Mně se moc líbí, cvičíš opravdu poctivě, šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za typy na jógu :)
    já jsem moc zhubla a potřebuju váhu udržet nebo trošku přibrat,takže už nemůžu každé ráno cvičit své kardio jako doposud :( proto alespoň tu jógu!

    OdpovědětVymazat
  3. taky beru ráno prášek na štítnou žlázu a to čekání půl hodinky na snídani někdy moc nezvládám :D

    OdpovědětVymazat

Okomentujte, každý komentář udělá radost :)